Förbundet1.2

Jaha nu är det tydligen så att jag håller på förbundet och ska därmed tycka att dom har gjort helt rätt som har sparkat Johan Spetz.
Nja nu är det ju inte så att jag håller på förbundet och läser man bara det jag skriver så förstår man att så inte är fallet. Finns ett talesätt som lyder "Som Fan läser bibeln" och det märker man att folk som lämnar kommentarer gör. Tycker det är kul att få kommentarer och helst då från navelskådarna som tycker det mesta jag skriver är fel. Faktiskt är det roligare att få kommentarer som klagar på mig är tvärtom. Samtidigt är det navelskådarnas kommentarer som får mig att tänka till, för ibland har ni faktiskt  en poäng i det ni skriver(även om det inte händer ofta).
Tillbaka till Johan Spetz. Ja han har fåt sparken eller vad man ska kalla det och det är som det är. Utav ryttarna kommer han att vara saknad av vissa och inte av vissa. precis som med alla andra förbundskaptener. Att vara förbundkapten innebär att man inte kan vara älskad av alla.
Förövrigt har jag, till skillnad mot flera andra, inte nån förutfattad mening om vad som har hänt utan väntar tills man har hört båda sidors åsikter. Precis som med en svensk förbundskapten för seniorlandslaget för några år sedan. Där hörde man bara en sidas åsikter från början. vilket vad lika med medias och navelskådarnas uppfattning om vad som hade hänt. När jag sen pratade med några landslagsryttare fick jag en helt annan uppfattning och förstod varför förbundet hade tagit det beslutet dom tagit. Kan väl säga att det var lika bra att förbundet inte gick ut och motiverade varför dom hade sagt upp kontraktet.

Dax för frukost. Ha en bra dag, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0