Underbar morgon.

Ja iaf ser det underbart ut där ute när man tittar ut. Nu får det bli en tur till stallet och pussa på lyckopillren. R ska trimma Lilleman och då vill jag vara med och komma med glada tillrop. Igår hoppade R Donne och det gick riktigt bra. Nu ville han inte ha en meters marginal. Blir till att åka till nån Pay&Jump med honom snart för att se hur han beter sig rent socialt. Ska bli mycket spännande.
På torsdag är det dax att åka på Albert Voorn-kurs med Lilleman och R. Kan garanatera att hon ser fram mot detta igen. Ja jag ser också fram mot det. Helt makalöst hur enkel han gör ridningen och tränandet.
Nu mot stallet, H.
PS. Nä jag var inte bitter, bara glad att jag fick behålla godiset för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag är så impad av dessa tävlingstjejer. De är så duktiga, målinriktade och ansvarstagande. Vi har två i stallet, de är mina förebilder, 16 och 18 år!

2012-04-08 @ 13:33:22
URL: http://sthlmblues.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0