Ett tag sen

Har fått det bevisat. Är aldrig sjuk och anledningen till det har varit ett visst intag av öl. Detta har alltid ifrågasatts av nykterhetsivrare. Har av olika anledningar, som jag inte tänker gå in på här, inte intagit så mycket av denna ädla dryck de senaste månaderna. Och, givetvis, som ett brev på posten, har jag blivit sjuk. Ligger i soffan med frossa och är väldigt yrslig med en viss dödsångest. Kommer garanterat att återgå till mitt gamla jag så snart mina ben bär mig igen.
Ja jag ska börja skriva här igen. Tack alla som har hört av er om att ni saknat mina visa ord. H

Kommentarer
Postat av: Kalle Nilson

Tack !!

Jag glädjer mig över att du visat livstecken !! Vi är nog många som varit oroliga. Jag lider med dig för tillfället....en man som är förkyld är inte att leka med. Man ser döden i vitögat och vet (tror) att den sista stunden är kommen!! Hallelulja och krya på dig.

2012-01-13 @ 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0