Bonde söker piga.

Hoppas att det blir "Bonde söker piga" även i år. Isf ska jag hyra en kolonilott, stjäla en spade och låna en skottkärra och sen ska jag söka till detta program. Jag vill också ha 15 minuter av kändisskap. Vet dock inte vad för sorts piga jag vill ha. 
Ska fundera på det.

I dag red R Donne för tredje gången sen han kom och jag blir bara mer och mer överraskad av hur cool han är. R hade ett stort leende hela tiden hon red. Han hade även varit helt lugn i hagen också.

Lilleman och R var med på hoppträning i kväll. Gick sådär i början men mot slutet föll ett antal poletter ner för R och då spred sig leendet igen. Fattar inte varför ungen ska göra det så svårt när det egentligen är så makalöst enkelt.

Har minste sonen här i kväll och vi har ätit kvällsmat och ska softa lite nu.

Ha en bra kväll, H.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet vad du vill ha för piga!

2012-03-25 @ 07:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0