Återvinning å annat.

Eftersom jag är både slö och miljömedveten kommer jag att ha viss återvinning här på min blogg. Har tidigare bloggat under ett annat namn men fick sluta med det av olika anledningar. Eller det var egentligen bara en anledning men den kommer jag att komma till längre fram i tiden.
Nu kanske alla ni(hade iaf minst 5 läsare, inkl mamma tidigare) som läst i min gamla blogg, tycker att det blir tråkigt att läsa samma saker en gång till men till er säger jag: Använd den tiden till att städa ist. Man hör folk klaga på att dom inte hinner än det ena och än det andra. Är ganska övertygad om att dom spenderar ett antal timmar per dag vid datorn med facebook, läser bloggar etc. så använd den tiden till nåt viktigare än att häcka vid datorn. Själv har jag städerska vilket gör att jag kan häcka vid datorn hur mycket jag vill i ett rent hem.

Är tillbaka i hemmet efter resan till Grevagården. Hade det mycket trevligt där. Blir till att försöka komma i säng i tid i kväll eftersom R och Lilleman ska tävla i Nykyrka i morgon. Hämtar R kl 0700 så det blir nästan sovmorgon.
Sköt om er, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0