Dålig karaktär.

Gårdagen gick i ett töcken. Var hemma från resan runt 10:00 och försökte sova. Kan säga att det gick sådär. Blev hungrig men hade ingen mat hemma så det blev lite godis ist. Åt sen inget på hela dagen. På kvällen när jag kom hem hade jag inte tänkt på att handla nåt så det enda som fanns tillbud var öl och chips. Var mer fokuserad på att åka och pussa på hästarna än att handla nåt som jag kunde äta.
Eftersom jag varit borta mycket sista tiden, började jobba tidigt och åkte till Falköping idag, samt att jag var tvungen att döva mitt dåliga samvete och åka och krama på mina barn blev det inget handlat idag heller. Därför blev det ungkarlspyttipanna i kväll med. Öl och chips. Nä jag skojar inte det är tyvärr sant. Skäms nästan.
Funderar samtidigt hur läng tid det kommer att ta innan herr chefredaktör kommer och tar mig i örat. Skriver ju knappt nån med hästinriktning. Lovar att det kommer att bli ändring på det. Ska bara skärpa mig vad gäller matinköp och karaktärsdanande övningar.
God kväll, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0