Framme

Nu har vi kommit fram efter 160 mils sträckkörning. Hushållsbilen har fungerat perfekt. Markisen är ute, stolar och bord framme och första ölen är öppnad. Får man skriva så herr chefredaktör?
När jag började blogga på Hästmagazinet lovade jag att det alltid skulle handla om hästar. Som jag ser det kan det även handla om hästrelaterade ord.
Alltså kommer det några hästrelaterade ord här. Ardenner. Anledningen är att banan ligger i området Ardennerna. Jag tror det iaf.
Pratade precis med Marcus och han skulle precis gå banan. Ytterligare en beröringspunkt och gemensam nämnare med ridsporten.
Måste sluta skriva eftersom vi har en strömlös plats och jag vill kunna skriva lite mer under helgen.
Missade att skriva ut Rs adress som länk så därför gör jag ett nytt försök. http://www.rebeccaeklind.blogg.se/ 
Se på 17 det gick.
Nu är det dax för lite mat, H.



Kommentarer
Postat av: ML

Himla käck blogg men varför är du inte på Grevagården o tjötar med mig även denna helgen? Trodde du skulle sälja lite ridbyxor här till mig...



/Inventariet i sekretariatet

2011-08-25 @ 15:54:11
Postat av: Tack för det. Hade att välja på Spa och F1 elle Grevagården. Lovar att jag kommer att terrorisera dig en annan gång.

2011-08-25 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0