Missförstånd/missuppfattning

Fick ett samtal igår kväll pga ett missförstånd. Det är inte alltid att det man skriver uppfattas på samma sätt av den som läser. Samtalet utmynnade iaf i nåt positivt. Kanske inte en i mitt tycke fullständigt optimal lösning men iaf en lösning på näst bästa sätt. All negativ energi försvann och jag sov riktigt bra för första gången på en vecka.
På vägen hem från jobbetr igår tänkte jag ta en sväng förbi stallet och pussa lite på hästarna, för att få lite positiv energi. Dom hade tyvärr inte blivit intagna och jag skulle på ett möte så det blev inget hästgosande. Kan inte förstå varför hästar inte används mer inom psykvården för dom är världens bästa lyckopiller. Hoppsan, nu lät det som jag är psyksjuk men det är jag inte. Inte så det stör iaf. Inte så att det stör mig iaf. Nåt att skriva om en annan gång
Dax att åka till jobbet, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0