Lite info

http://www3.ridsport.se/Tavling/Nyheter/2011/10/Informationangaendedenyatavlingslicenserna/

http://www3.ridsport.se/Tavling/Nyheter/2011/10/Nyttlicenssystemfran2012/

När R och jag sanerade Lilleman inför helgens tävlande sa jag till R att jag tänkte trycka upp några tröjor, kepsar och en jacka med "Stallpolisen" på.
Hon tittade på mig, skakade på huvudet och sa."Då får du åka och tävla själv isf i fortsättningen. Jag tänker inte skämmas för dig nåt mer".

Hon har ingen humor den ungen.

Nu är allt klart inför helgen. Gasol är inhandlad(så jag kan duscha i hushållsbilen), maten är inhandlad och klar.
Dax att borsta tanden och lägga sig och sova. God natt, H.


Kommentarer
Postat av: Kenth Wasserman

Hejsan polisen, jag ser att du får dina fiskar var ma så angående dina inlägg kring licenshöjning så får du vara ifred för mig denna gång. Däremot tyckte jag att kommentaren från dottern var som hämtad ur en dag i vårt liv så, vi är följaktligen minst 2 pappor kring 50 som ungarna skäms för.. :-)

2011-10-14 @ 08:58:40
Postat av: Kalle Nilson

Ha, ha !! Gör det, jag blir den första att ställa mig i kö för att köpa några kepsar..allvarligt :)

Ha nu en trevlig tävlingshelg och lycka till.

2011-10-14 @ 11:12:49
Postat av: Ulla

Ha ha , jag tror jag skulle vilja ha en sådan där Stallpolisen-kepa, faktiskt... du kan väl sälja dem på postorder istället?

2011-10-19 @ 18:50:11
Postat av: Denise

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2012-03-19 @ 01:04:29
URL: http://hemförsäkringidag.se
Postat av: Stallpolisen

Tack för det Denise. Uppdaterar den alldeles för sällan men ska bättra mig och försöka få iväg några meningar iaf varannan dag. Sen ska jag också låta nåt av mina barn lära mif hur jag får in bilder och filmer här. Henrik

2012-03-19 @ 15:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0