Leer

Ja det tyska order som betyder  tom. Är i en liten ort fem mil norr om Münster som heter Leer. Vi ska strax aka till Köln dom har inte a pa sina tangetbord här Igar när jag kom fram till hotellet var kl 1800 men det var 27 grader varmt. Kändes rätt bra att sätta sig pa uteserveringen och ta en kall tysk öl. Verkar bli lika varmt idag. Gardagen tillbringade jag i bilen i över tio timmar sa det hände inte mycket men jag fick tid att tänka. Bl.a pa hur uppfödare jobbar och tänker. Det far bli ett seriöst inlägg när alla mässor är över om tio dagar. Fram till dess blir det mest sma reseberättelser och en och annan atervinning. Hoppas att herr chefredaktör har överseende med att jag även maste arbeta. Ska pa hästsportmässa i Köln och det är ju hästrelaterat om nat. Är nog de flesta hästtjejers vata dröm att fa aka pa en san mässa.
Nu kom dom och bjöd pa scnitzel men jag tror jag hoppar över det, Inte länge sedan jag at frukost.
Hoppas ni har det lika bra som jag, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0