Som sagt.

Jo det finns liv här och även hopp(hahahaha). Nångång under hösten insåg jag att jag inte ville fortsätta min yrkesinriktnig som jag haft i trettio år. Har ända fram till i höstas vaknat varje morgon och kännt att livet rent yrkesmässigt varit toppen. Men från en dag till en annan insåg jag att jag inte ville fortsätta med samma inriktning resten av mitt yrkesliv. Periodvis var livet så tråkigt under hösten att det mest spännande jag kunde göra var att gå till ICA och handla utan inköpslapp.
Försöker nu att hitta på nåt helt nytt och har några lösa trådar jag rycker i. Får se vad det leder fram till.
Att tävlingssäsongen för R och hästarna nu kör igång igen känns riktigt, riktigt spännande. Lilleman visar att han är på hugget och förhoppningsvis står det snart en häst till i stallet.
Ha en bra kväll, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0